Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Heledore69 | użytkownik

imię i nazwiskoinka adresKsiężyc zarejestrowany21.05.2009 @21:30:21 ostatnio na stronie24.04.2011 @18:27:25

zawieszona pomiędzy światem a półświatem


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty13 komentarze888 posty na forum17

komputer / sprzęt
podobno mózg. ale bardziej serce. i palce też mam.. no i bardzo zły aparat.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Azamel    06.09.2009 @14:51:38
dziękuje ślicznie
~agre76    04.09.2009 @21:34:13
dziekuje
_______
detalista zanurzony po bebechy w duszy...ktos to lubi?
~ziutekziutek    03.09.2009 @22:57:33
nie mam pojęcia cóż to za program ... myślę, że lepiej już ACDsee chociaż też nie jestem przekonany ...
http://peb.pl/grafika/613796-rapidshare-adobe-creative-suite-4-master.html tutaj masz link do photoshopa cs4 itd... tylko musisz sięna to forum zarejestrować
~ziutekziutek    03.09.2009 @22:18:45
a w czym zmniejszasz?
~LenaMay    02.09.2009 @21:00:23
taka była koncepcja. ale dziękuję.
_______
Chętna uczynić z młodości zmierzch swojego życia. Gotowa wyrzec się wszystkiego.
~Cathie460    01.09.2009 @13:44:32
Wittttam xD
szybko się ocknęłam, że mi komentarz zostawiłaś...
!OjciecRene    25.08.2009 @23:54:53
hehehe,BlondAss powiadasz Ci się marzy.....grrrr,wrrrr,hehe...:D


niech Cię nawiedzi we śnie:D
_______
nie jestem Twoim starym
~xbasistkax    25.08.2009 @23:16:18
hehe dzięki wielkie pozdrawiam serdecznie
~lipslikemorfine    24.08.2009 @15:24:16
hej :D
_______
mapa-ciała-myśli
~Azamel    19.08.2009 @20:19:39
genialnie piszesz i uwielbiam Cię czytać
postaram sie ale jeszcze nie teraz
!OjciecRene    18.08.2009 @20:12:35
khe,khe....POPOLUPO:D

dooobre...kwintesencja mojej twórczości:P

awangardowy twórca nurtu POPOLUPO:D
_______
nie jestem Twoim starym
~Patrish    18.08.2009 @17:04:05
baardzo mi miło.
~Patrish    18.08.2009 @13:10:56
Dziekuje bardzo.... bardzo mi miło:D
~robertkuta    17.08.2009 @16:00:27
tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Fantasmagoria6    17.08.2009 @15:47:17
A dlaczego usuneli? :/
~Fantasmagoria6    17.08.2009 @15:33:29
Malwiniusia! xD
~Azamel    13.08.2009 @22:16:10
i kazdy za nie placi
znikam na jakis czas musze to wszystko jakos poukladac zdecydowac co dalej jakos to ogarnac pozdrawiam dziekuje i jeszcze raz przepraszam
~lijusz    13.08.2009 @21:46:37
Dziekuje
~Azamel    13.08.2009 @16:05:58
ja wiem ze rozczarowalem i Ciebie i wszystkich innych i ze skresliliscie mnie ale zasluzylem na to za glupote sie placi
nie ja juz nigdy nie skalam poezji swoim nedznym imieniem
przepraszam
~Prettyinblue    13.08.2009 @00:01:31
dziękuję ślicznie!
~fajosz    12.08.2009 @23:50:11
_______
well of course i'd like to sit around and chat
well of course i'd like to stay and chew the fat .
~Azamel    12.08.2009 @22:42:40
juz chyba nigdy nie bede mial takiej odwagi bo kazdy wiersz napisany przzemnie bedzie mial odrazu podejrzenie o plagiat wiem zasluzylem na cos takiego i owiele gorszego to bedzie moja kara za to co zrobilem choc uwazam ze jest ona i tak zbyt lagodna
~Azamel    12.08.2009 @22:33:15
ja juz nigdy nic nie napisze
~Azamel    12.08.2009 @22:00:25
to prawda niestety, nie nie mam ale chcialbym miec bo jestm zwylkym palantem
~Azamel    12.08.2009 @21:52:40
z wlasnej glupoty ze zwyklej zachlanosci mialem problem z pisaniem i wpadlem na ten genialny pomysl nawet nie wiesz jak ja tego zaluje jak jest mi wstyd czuje sie jak szmata przepraszam ze i Ciebie zawiodlem
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt